2 + 1 τροποι για ενα επιτυχημενο Social Dance.

Κάνετε μαθήματα στη σχολή, πάτε σε social και παρόλα αυτά βλέπετε άλλους με λιγότερα χιλιόμετρα στο σανίδι να έχουν φυσική χάρη και δεινές χορευτικές ικανότητες. Γιατί;

Προφανώς, ένα μέρος της επιτυχίας οφείλεται στο έμφυτο ταλέντο, αλλά σίγουρα θα έχετε ακούσει από όλους τους δασκάλους να λένε ότι δεν αρκεί μόνο το ταλέντο (σε όλα τα πράγματα) και ναι όλοι μπορούν να χορέψουν ανεξαρτήτως χορευτικής παιδείας και ηλικίας, αρκεί να το αγαπούν!

Τι Practice και πού; Πώς θα δαπανήσετε αυτές τις ώρες εξάσκησης; Σε μαθήματα ή στις πίστες των parties; Και υπάρχει σωστή αναλογία; Ναι, ίσως χρειάζεται μία ισορροπημένη αναλογία, αλλά τελικά δεν είναι αυτό το θέμα. Γιατί ενώ στην πράξη όλοι το ξέρουμε και ακούγεται λογικό και εύκολο, τελικά δεν το κάνουμε, τουλάχιστον όχι σταθερά και με συνέπεια.

Ναι – ξέρω… να έχεις «ταλέντα» και «φυσική χάρη» ή «να είσαι εξοικειωμένος με το σώμα σου»… Όλα αυτά τα θεμελιώδη. Αλλά πριν το ρίξουμε στα γονίδια ή στην ψυχανάλυση, ας το κάνουμε πιο απλό και εύκολο.

STEP ONE: Συνειδητή εξάσκηση.

Το μόνο που χρειάζεται είναι αυτοσυγκέντρωση σε αυτό που κάθε φορά εξασκούμε – επιβραδύνουμε σκόπιμα την άσκηση και κάνουμε πολλές επαναλήψεις, σε σημείο που το σώμα τελικά θα υιοθετήσει την κίνηση ως φυσική και πηγαία.

Και τώρα οι αντιρρήσεις και επερωτήσεις στη Βουλή:

  • Δεν έχω παρτενέρ για να κάνω εξάσκηση.Συνεπώς δεν κάνω εξάσκηση και φταίει η κακούργα η κοινωνία!!!

Μην απελπίζεστε, μπορείτε ΚΑΙ μόνοι σας. Τις περισσότερες φορές ο παρτενέρ εμποδίζει την προσωπική εξάσκηση στα πολύ βασικά και στη συγκέντρωση. Είτε γιατί χρειάζεστε άλλους χρόνους να τα αφομοιώσετε μία κίνηση, είτε γιατί βγαίνουν τα ενοχικά ότι μπορεί ο άλλος να δυσφορεί με την καθυστέρηση που προκαλείτε. Από την άλλη ο ρυθμός, η στάση, οι βασικές κινήσεις ακόμα και συγκεκριμένα βήματα, απαιτούν μοναχική εξάσκηση.

Η αυτοσυγκέντρωση – το απόλυτο τρικ –  μπορεί να συμβεί μόνο όταν κάνετε εξάσκηση μόνοι σας.

  • Αλλά για πόσο;

Για πολύ καιρό… όσο περισσότερο εξασκείτε μία χορευτική κίνηση του σώματος ή κάποιο βηματισμό, τόσο περισσότερο καιρό θα μείνει μαζί σας και το σώμα θα την υιοθετήσει σε σημείο που πλέον θα είναι φυσική και πηγαία. Ουπς… μπορεί κάποιος να πει για μας ότι έχετε φυσική χάρη! 😉

Ασκήσεις στο μικροσκόπιο: Μικρές ασκήσεις (max 5’) την ημέρα σε κάποιο συγκεκριμένο κομμάτι χορευτικής κίνησης  για πολύ μικρό χρονικό διάστημα… παραδεχτείτε το: Είστε στο φωτοτυπικό στη δουλειά και κάνετε ασκήσεις με τους ώμους έτσι δεν είναι; περιμένετε να ψηθεί το τοστάκι στην κουζίνα σας και κάνετε practice διπλή στροφή; Θυμάστε τα πόδια του Richard Gere να κάνει κρυφά practice στην ταινία «Shall we dance?»

Είναι πολύ αποτελεσματικό! Απαιτεί μόνο 2’ την ημέρα και είναι πολύ καλύτερο από τη μία δυσεύρετη ώρα την εβδομάδα.

Γιατί; Αν δουλεύετε αρκετή ώρα πάνω σε κάτι συγκεκριμένο, σύντομα θα χαθεί η αυτοσυγκέντρωση. Και μετά έρχονται τα λάθη. Αλλά αν γίνεται η ίδια άσκηση για 2’ με μεγαλύτερη αυτοσυγκέντρωση και κάνετε διάλειμμα για  λίγες ώρες ή ακόμα και μία μέρα, όταν θα επιστρέψετε σε αυτήν, τότε θα δείτε ότι το σώμα την έχει ήδη αφομοιώσει πιο φυσικά.

STEP TWO: Απερίσκεπτο social dance. Πηγαίνετε στο party και ήρθε η ώρα όλα αυτά να εφαρμοστούν, σωστά; Χαίρεστε με τη βελτίωση και τα αποτελέσματα της εξάσκησης, αλλά δεν υπάρχει λόγος η τεχνική να σταθεί εμπόδιο στην χαρά που δίνει το social dancing. Εξ ορισμού είναι για να περνάτε καλά και η συγκέντρωση στην τεχνική μπορεί να σας αποσπά από την χαρά του να χορεύεις με παρτενέρ.

Το πιο πιθανό είναι στα parties να μην μάθετε κάτι περισσότερο από ότι έχετε ήδη κατακτήσει με practice.

Στο social συγκεντρωθείτε στον/στην παρτενέρ, στη μουσική και στους φίλους σας.

Απλά περάστε καλά!

Μην σκέφτεσαι την τεχνική στα parties. Αν ρισκάρετε τη διασκέδασή σας, κινδυνεύετε να χάσετε τον ενθουσιασμό για το χορό και ο/η παρτενέρ θα το καταλάβει. Να είστε ικανοποιημένοι με ό,τι έχετε καταφέρει μέχρι εκείνη τη στιγμή με την εξάσκησή σας και μεταφέρετε τον ενθουσιασμό σας στον/στην παρτενέρ σου. Οι άλλοι δεν θέλουν την τελειότητα από σας, θέλουν απλά την προσοχή και τον ενθουσιασμό σας.


2+1 τρόποι για την επιτυχία

  1. Κάντε εξάσκηση μόνοι σας συχνά και για λίγο. Διατηρήστε καθημερινή επαφή με το χορό: οι κινήσεις γίνονται πιο φυσικές και πηγαίες και παράλληλα βελτιώνονται η συγκέντρωση και τα αντανακλαστικά σας.
  2. Στα parties μην σκέφτεστε. Δώστε σημασία στον/στην παρτενέρ σας, στη μουσική, περάστε καλά με τους φίλους σας και μην σκέφτεστε την τεχνική.
  3. Stay on the dance floor 😉
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: